Skip to content

Vi investerar i en ny målningslinje i Seinäjoki!

Ifjol utvidgade vi vår verksamhet till Seinäjoki för att kunna erbjuda kunderna från Syd-Österbotten smidigare leverans. Nu får produktionsenheten en ny målningslinje.

– Vi har växt kraftigt de senaste åren och märkt att allt fler företag satsar på hållbar kvalitet, så det gäller att investera nu, för att kunna möta efterfrågan också i framtiden, säger vd Tommy Löfs.

Investeringen ligger på ca. 1 200 000 € och förväntas på sikt fördubbla enhetens omsättning. Vi ser fram emot att ta i bruk den nya linjen om några månader och kommer att uppdatera er under arbetets gång. Det blir en spännande höst!